اهلا بيك فى مافيـا حمو المصرى- افلام عربي - افلام اجنبي - اغاني - كليبات - برامج - العاب-صور
اهلا بيك فى مافيـــــــــــــــــــــــــــــــــــــا دى جى حمو المصرى
اهلا بيك فى مافيـا حمو المصرى- افلام عربي - افلام اجنبي - اغاني - كليبات - برامج - العاب-صور
اهلا بيك فى مافيـــــــــــــــــــــــــــــــــــــا دى جى حمو المصرى
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

مافيـــــــــــــــــــــــــــــــــــــا دى جى حمو المصرى

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

يا جماعة حد يساعدني ف المشكلة دي ارجوكم بجد تعبت منها ومش عارف حلها

كاتب الموضوعرسالة
Amremad

Amremad

ذكر السٌّمعَة : 0

يا جماعة حد يساعدني ف المشكلة دي ارجوكم بجد تعبت منها ومش عارف حلها Empty
مُساهمةموضوع: يا جماعة حد يساعدني ف المشكلة دي ارجوكم بجد تعبت منها ومش عارف حلها   يا جماعة حد يساعدني ف المشكلة دي ارجوكم بجد تعبت منها ومش عارف حلها Emptyالأربعاء مايو 11, 2011 7:29 am

دلوقتي انا عندي لعبةpes 2011 اسطوانة ايزو وكنت مسطبها علي جهازي بس سطبت ويندوز جديد نفس الويندوز اللي كنت مسطبها عليها قبل كده ويندوز سفن
حبيت اعملها تسطيب تاني بتسطب عادي بس التسطيب بيقف علي الرسالة اللي في الصورة دي...
يا جماعة حد يساعدني ف المشكلة دي ارجوكم بجد تعبت منها ومش عارف حلها 618014861

المهم ان الملف اللي بقول انه مش قادر يعمله موجود ف اسطوانة اللعبة اللي هو 1033.mst
ياريت تساعدوني ف المشكلة دي عشان بجد اللعبة دي وحشتني اوي
وشكرا مقدما

يا جماعة حد يساعدني ف المشكلة دي ارجوكم بجد تعبت منها ومش عارف حلها
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» ارجوكم احبائي كاملة Age of Empires 2